Gi nettbutikkundene en god opplevelse

Det er viktig å gi gode råd, riktig informasjon, og nok informasjon til kundene via nettbutikken. Dette krever naturligvis en del arbeid med innhold, men vi har lagt inn noen automatiserte løsninger også for å gi kunden en god kundereise.

"Min side"

Kunder som har handlet tidligere kan logge inn på "min side" og få en oversikt over ordrehistorikken og se status og skrive ut ordrene.

Brukerspesifikk handlekurv

Innloggede brukere kan fortsette handelen senere, ettersom handlekurven knyttes til brukeren. Dermed kan de starte shoppingen på én maskin og fullføre den på en annen.

Produktanmeldelser

La kunder få lov til å anmelde produkter i nettbutikken. Gode anmeldelser reduserer beslutningsvegring.

"Den som kjøpte denne kjøpte også"

Gi kundene forslag til andre produkter de kan kjøpe ved å vise hva andre har kjøpt.

"Mest populære produkter"

Vis hvilke produkter som er populære i nettbutikken, kanskje du får mersalg.

Flere bilder

Legg inn gode bilder av produktene. I nettbutikken kan ikke kundene kjenne på produktene selv, og er avhengig av flere gode bilder for å ta en avgjørelse. Det er mulig å se bildene i større format.